Què fem

Què fem

El nostre negoci és acompanyar-vos en un camí que és el vostre. On les vostres experiències i les nostres poden establir les bases per establir un nou rumb i construir junts, amb la satisfacció final de veure el resultat de la feina ben feta. Perquè a la fi tant "els de dins" com "els de fora" volem el mateix: VOLAR.

Estratègia

Els nostres consultors especialitzats en Estratègia i Direcció, implementen plans d'acció sempre a mida i alineats amb objectius consensuats amb el nostre client, sota un programa de treball focalitzat en algunes de les àrees d'actuació següents:


Tornar

Desenvolupament comercial

  • Pla d'expansió comercial: Dinamitzar les vendes. Despertar l'organització comercial. Accedir a nous canals, nous mercats, nous clients.


  • Pla de màrqueting: Potenciar totes les possibilitats existents per als seus productes. Reposicionar la seva marca o producte. Innovar. Idear la manera de vendre més, i d'accedir a major quota de mercat.


  • internacionalització: Com accedir als mercats exteriors més idonis. Com posicionar-se en ells. Com aconseguir el canal adequat. - Com augmentar les seves exportacions . Com abordar un factor clau per afrontar el futur de la seva empresa.


  • Organització comercial Una empresa pot ser excel·lent comprant, fabricant, administrant o gestionant la seva logística, però si no és capaç de transmetre els punts forts del seu producte a través d'un pla de venda adequat, l'anterior no serveix per a res. Ajudem a fer de la seva àrea comercial, un factor clau i tan important com qualsevol altre, per no dir el que més.


  • Canals de distribució: Per arribar als seus mercats potencials, els seus productes han de ser atractius per als millors i més adequats canals de distribució. La nostra experiència i coneixement dels sectors ens permeten ajudar a trobar el millor i més adequat canal per als seus productes, mitjançant un pla específic. Sabem que cal fer per posicionar els seus productes de forma competitiva.


  • Mitjans de prospecció: Els clients no arribaran espontàniament. Cal anar a per ells. No es conformi amb una estructura dedicada només a cuidar els seus clients actuals.


Tornar

Finances

i reducció de costos

  • Estratègia de reestructuració.
  • Pla de viabilitat.
  • Pla estratègic.
  • Sistema de decisió.
  • Sistema de delegació.
  • Avaluació de l'empresa (Anàlisi DAFO).
  • Anàlisi del risc.
  • Valors i imatge de marca.
  • RELLEU GENERACIONAL.
  • Pla Director.
  • Pla d'expansió.
Tornar

Gamificació

Lego Serious Play®


  • SOLUCIÓ AVANÇADA DE PROBLEMES.
  • Gamificació.
  • Lego Serious Play Certificació.


Tornar

Processos

i cadena de subministrament

  • Cadena de subministrament del client a proveïdors prestant atenció a l'estratègia E-commerce.
  • Planificació de la demanda, millora de les previsions i gestió de la cartera de clients.
  • Planificació de la producció.
  • Reducció de costos.
  • Fluxos de processos i augment de la productivitat.
  • Control d'eficàcia i indicadors (KPI).
  • Control de qualitat.
Tornar

Recursos Humans

  • Estructura jeràrquica i funcional.
  • Tasques i funcions.
  • Nivell de competència de personal.
  • Perfil d'el lloc de treball.
  • Coordinació interdepartamental.
  • Circuits racionals d'Informació.
  • Increment de l'eficiència dels RRHH.
  • Avaluació dels Directius.
Tornar

Ciberseguretat

  • ESTÀS PROTEGIT DAVANT un ciberatac?.
  • Seguretat de la Informació.
  • Estàndard ISO 27001 (seguretat informàtica).
  • ESTÀS PREPARAT PER A UN ciberatac?.
  • Reducció de riscos i costos.
  • MILLORA la IMATGE davant els teus clients.
Tornar

Medi Ambient

sostenibilitat

Ens centrem en el EQUILIBRI social, econòmic i el COMPROMÍS mediambiental, de manera que es garanteixi, en la majoria del possible, una continuïtat en el futur.

Analitzem l'impacte mediambiental dels seus productes o serveis.

Tornar

Optimització de recursos

  • Quadre de comandament: La comptabilitat tradicional no contempla la inclusió i valoració dels actius intangibles autogenerats durant l'activitat.
  • Càlcul i control de costos: Sota el principi que una empresa és una organització que busca un benefici, cal que el cost sigui controlat.
  • Optimització de la liquiditat: És bàsic disposar d'un sistema per anticipar els moviments de l'circulant i en concret, la tresoreria a curt per poder optimitzar els recursos líquids.
  • Control pressupostari: Pressupostos per Unitats de Benefici. Pressupostos Estacionals.
  • Pressupostos sectorials / estacionals: Contribució cada centre de cost o unitat de benefici, que operen sota estructures i comportaments diferenciats. Marges de maniobra comercial per cada família de productes o serveis.
Tornar
Share by: